FANDOM

Lotos to psychoaktywna roślina, rosnąca głównie na niedostępnych płaskowyżach Sunniru, w niezbadanych dżunglach Atlantydy, świętych lasach Windian oraz w Dzikiej Lemurii. Jej działanie jest różne, w zależności od koloru kwiatów. Żywicę z rośliny, z dodatkiem sproszkowanych płatków, pali się w fajkach, aby osiągnąć narkotyczny efekt. Możliwe jest również zażycie laudanum - alkoholowego roztworu lotosu.

Rodzaje lotosu Edytuj

  • lotos niebieski - sprowadza wizje dotyczące przyszłości, według niektórych umożliwia przewidywanie przyszłych wydarzeń.
  • lotos czerwony - sprowadza wizje dotyczące rzeczy minionych, według niektórych daje wgląd w nieznane okoliczności i fakty.
  • lotos czarny - wizje wywołane tym rodzajem narkotyku są niezwykle potężne, plotka głosi, że potrafią się zmaterializować.

Pan Bizarro Edytuj

Pan Bizarro to postać z cyklu wierszy słynnego poety, Olfrida Milda. Według autora pan Bizarro przybył do niego jako lotosowy sen, awatar eolskiego boga - Hypnosa. Podobno czasem pan Bizarro pojawia się na salonach, siejąc prawdziwy popłoch wśród gości swymi niezwykle celnymi uwagami.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki